Blog
Rozvodová reťaz motorov 2,0D a 3,0D, X5, X6, X3, E65, E60, E61
V posledných mesiacoch zaznamenávame nárast prípadov roztrhnutia rozvodovej reťaze vozidiel BMW s motormi 2,0D (označenie motora M47N, N47) a 3,0D (M57N).
Priečne ramená X5, X6
Búchanie pri prejazde nerovnosťami, nerovnomerné opotrebenie pneumatík ... jednou z možných príčin može byť (a po zime aj často je) vybité spodné priečne rameno / ramená na prednej náprave.
Nasatie klapky sacieho potrubia do motora
Výsledkom nasávania je poškodenie valcov a turba. Najčastejším príznakom toho, že klapky sú takpovediac na polceste je, že okolo úložiska na sacom potrubí je badateľný únik oleja.
Filter pevných častíc alebo DPF
Filter pevných častíc je problémovým miestom nových dieselových motorov. Najmä pokiaľ sa vozidlo používa prevažne v mestskej prevádzke, čím dochádza k jeho rýchlejšiemu zaneseniu či upchatiu.
Trasenie volantu pri brzdení (X5, X6, X3)
Problém je možné vyriešiť dvojako - buď výmenou brzdových kotúčov (kde sa cena originálnej sady zahŕňajúcej platničky, snímač a kotúče pohybuje od 450€), alebo ich sústružením, ak nie sú ešte veľmi zjazdené.